آکادمی زبان پانیذ


www.PanizAcademy.ir

کارگاه های تخصصی مدرسین

 

        با درود فراوان ،

امروزه بسیاری از عزیزانی که دارای دانش زبان هستند اقدام به تدریس به متقاضیان یادگیری می کنند و برخی آموزشگاه ها به دلیل بالا بردن سود مالی حاصله اقدام به استفاده از اساتیدی می کنند که دستمزد کمتری طلب می کنند .

این امر باعث شده که نتیجه آموزش بسیار ضعیف است ، لذا آکادمی زبان پانیذ اقدام به برگزاری دوره های تربیت مدرس با نگرش روانشناسی آموزش و یادگیری بدون فراموشی کرده است تا هم مدرسین به روز گردند و هم عزیزانی که تازه وارد این حرفه شده اند بتوانند نتیجه بهتری برای زبان آموزان رقم بزنند. هزینه این دوره ها 600.000 تومان می باشد که به دلیل احتیاج مبرم به نیروی تازه نفس جدید این دوره با 50% تخفیف ویژه ارائه می گردد

.

تنها مرکز برگزار کننده دوره های تخصصی تربیت مدرس زبان ویژه کودکان

 

کارگاه آموزشی تدریس زبان به کودکان بر پایه روانشناسی آموزش و موسیقی در کشور

 

*** ارائه مدرک و کارت مربی گری در پایان دوره ***

استخدام در مراکز تحت پوشش به شرط قبولی

شرایط شرکت در دوره:

علاقه به تدریس زبان به کودکان 3 تا 12 سال،دانش زبان انگلیسی در حد متوسط (Intermediate)،و جنسیت مونث

کارگاه آموزشی 12 ساعته (هر جلسه 3 ساعت( روزهای پنج شنبه زمان شروع کلاس ها: 29 مهر ماه 95

کارگاه آموزشی دارای سرفصلهای زیر است

آشنایی با روانشناسی آموزش/ آشنایی با روانشناسی ارتباط/ آشنایی با موسیقی / آشنایی با زبان اشاره / آشنایی با متد شناسی / آشنایی با اجرای متدها / آشنایی با هدف شناسی / آشنایی با ایجاد و خلق خلاقیت / تدریس تکنیک های آموزشی مدرن / تطبیق آموزش ها با محتوا /  استاندارد آموزش استاندارد اجرا / یادبگیریم که چگونه یادبگیریم

پس از این دوره دانشجویان قادر به تدریس در مقاطع سنی مختلف 3 تا 5 سال، 5 تا 8  سال و 8 تا 12 سال خواهند بود و بر اساس توانمندی و کسب نمره در سه گروه تقسیم و مشغول به کار خواهند شد.

نکته مهم: این دوره مقدمه دوره های پیشرفته تربیت مدرس است که در صورت قبولی بقیه دوره ها رایگان خواهند بود.

این موسسه دارای اساتید مجرب با تحصیلات و مدارک بین المللی مرتبط با هر بخش می باشد

 

متقاضیان محترم تدریس زبان در آکادمی زبان پانیذ

با درود؛

              ارجمندانه به آگاهی میرساند قبل از هر گونه اقدام در راستای استخدام در هر مرکزی اقدام به تحقیق و آمادگی در خصوص جذب اقدام نمایید ، سپس نسبت به تکمیل فرم مربوطه به روی سایت اقدام نمایید.

پس از دریافت فرمهایی که شما بزرگواران ارسال نموده اید ، آکادمی  اقدام به مطالعه و مصاحبه خود را آغاز می نماید و نسبت به توانایی های شما اقدام به یافتن مراکزی می کند که با دانش و موقعت مکانی شما سازگار و اعلام نیاز شده باشد و پس از آن اقدام به عقد قرارداد توسط واحد مالی صورت خواهد گرفت و شما به عنوان یکی از اعضای خانواده آکادمی زبان پانیذ مشغول به همکاری با ما خواهید شد.

همکار گرامی آگاه باشید که کلاسهایی در خصوص بالا بردن سطح دانش شما در آکادمی برگزار می گردد که در صورت عقد قرارداد با واحد مالی و اخذ کارت مربی گری می توانید به طور رایگان در دوره ها شرکت نمایید.

ضمنا جهت آشنایی شما با روند آموزش در دپارتمان مواردی که نیاز به مطالعه آن داردید خدمتتان ارائه می گردد.

                                                                                                                         با سپاس فراوان

                                                                                                            مدیر آموزش آکادمی زبان پانیذ

 

قوانین ویژه  مصاحبه  جذب و تاَمین مدرسین مورد نیاز آکادمی زبان پانیذ

آموزش کودک(پیش دبستان)

مقطع پیش دبستان کاملا آموزش متفاوتی می طلبد که در این راستا بایستی مدرس ، آگاهی لازم را در خصوص رفتار با کودک 5 و 6 ساله داشته باشند به همین منظور مدرس متقاضی نیاز دارد تا در کارگاه روانشناسی کودک قبل از آغاز به کار شرکت نماید . این کارگاه به صورت رایگان برای مدرسینی که کارت مربی گری را از واحد آموزش دریافت کرده باشند ارائه خواهد گردید. و  دومین مطلبی که هائز اهمیت است ارائه مطلب آموزشی منطبق با استاندارد آموزش است که از سوی واحد آموزش در هنگام عقد قرارداد ارائه میگردد.

آموزش کودک(اول و دوم دبستان)

مقطع اول و دوم دبستان با توجه به نوشتن زبان مادری توجه به نیاز عدم مداخله یادگیری دو زبان ، هم زمان بایستی  در پایه اول حروف به صورت تک تک به همراه صداها آموزش داده شود و ترکیب دو تا سه کلمه باهم به همراه ترکیب صدایی تا دی ماه به زبان آموزان آموزش داده شود و از بهمن ماه نگاشتن کلمات آغاز گردد و در پایه دوم این فرایند کامل گردیده و زبان آموزان آغاز به نوشتن جمله می نمایند.

آموزش کودک(سوم تا ششم دبستان)

آنچه که در پایه های پیش دبستان تا دوم دبستان کاشته شده از پایه سوم جوانه میزند و قابل برداشت است.

دپارتمان زبان برنامه های کوتاه مدت خود را در سه سال آموزشی متوالی تنظیم گردیده است که در پایه سوم دبستان آغاز رویش و آغاز سیر تکاملی آموزش برای دانش آموزانی که از پیش دبستانی تحت پوشش بوده اند رقم می خورد.

نکات مورد توجه در مصاحبه با اساتید جهت مقاطع خردسال و کودک

الف) داشتن دانش زبان در حد متوسط Intermediate

ب) تلفظ صحیح کلمات s1 w1

ج) روانی مکالمه در حد متوسط

د) مونث بودن  داوطلب

هـ) توانائی اجرای شاد و توانمندی در کلاسداری داشتن حداقل 21 سال سن

و) داشتن سابقه تدریس و یا شرکت در دوره آموزشی مربوطه

 

 

 

 

 

 

آموزش نوجوان

در این مقطع توجه ویژه به روان فرد، مهمترین حرکت آموزشی تلقی می شود؛ زیرا این افراد به دلیل ورود به دوران بلوغ و همچنین داشتن شور جوانی بایستی در تکمیل شخصیت خود نهایت سعی و کوشش را داشته باشند تا مهارت های زبانی فرد گامی در راستای پرورش شخصیت وی و همچنین ایجاد انگیزه یادگیری شود.

با ادقام واحدهای IT  و زبان دانش آموزان در مقطع دبیرستان (دوره اول) می کوشند تا یافته ها و دانسته های خود را اول استاندارد و به روز نمایند و دوم آنرا در پوسته فناوری عرضه نمایند.

علاوه بر آموزشهای ویژه دپارتمان زبان به صورت ویژه سه روز دهفته در کلاسهای مهارت نیز محتوای آموزشی را به زبان انگلیسی ارائه می نماید و افراد علاوه بر فراگیری فنون IT کلمات و واژه های تخصصی و کاربردی را جداگانه فراخواهند گرفت و در نهایت علاقه ها و یافته ها و تحقیقات خود را به زبان انگلیسی در پایان سال ارائه خواهند نمود.

بنابراین مدرس این پایه ها علاوه بر دانش زبان و دانش تدریس بایستی دانش کافی در راستای علوم رایانه ای را کسب کرده باشد که این مهم توسط دپارتمانهای مربوطه به مدرسین ارائه خواهد شد.

 

 

نکات مورد نظر در خصوص داوطلبین تدریس جهت مقطع نوجوان

الف) حداقل داشتن سطح دانش زبان  Upper Intermediate

ب) تلفظ صحیح کلمات s1  s2  w1  w2 

ج) روانی مکالمه و استفاده لغوی تا سطح Upper Intermediate

د) مذکر جهت واحد پسرانه و مونث جهت واحد دخترانه

هـ) توانمندی اجرا و کلاسداری مقطع نوجوان و داشتن حداقل 21 سال سن

و) داشتن سابقه تدریس و یا یا شرکت در دوره آموزشی مربوطه

ز) تسلط به اینترنت و نرم افزارهای چند رسانه ای

 

 

 

آموزش بزرگسال

در ارائه خدمات آموزشی به بزرگسال بایستی به عوامل متعددی توجه کرد؛ به طور مثال در ابتدا باید بدانیم که هدف فرد از یادگیری زبان چیست؟! چنانچه فرد تمایل به اخذ مدارک آموزشی بین المللی داشته باشد، نباید با ارائه کلاسهای متعدد، زمان دریافت مدرک را برایش طولانی کنیم  اما آنچه که روشن است دریافت مدارک بین المللی برای افراد در پایه های اول تا سوم دبیرستان (دوره دوم)می تواند آنها را در مراحل بعدی تحصیل کارآمد تر و موفق تر نماید.

از سوی دیگر چنانچه فرد قصد ادامه تحصیل داشته باشد باید موارد آموزشی به گونه ای ارائه شود که فرد علاوه كسب مدارج علمی در هدف خویش نیز موفق باشد و بسیاری مطالب دیگر که بایستی در مقطع بزرگسال مد نظر گرفته شود.

بدین سان پیشنهاد دیگر اینکه اگر این مباحث برای مجری طرح آموزشی حائز اهمیت باشد و فقط از دیدگاه مالی به این موضوع ننگرد بهترین برخورد با آن داشتن جلسات مشاوره با زبان آموز است که فرد مطلع و آگاه به مسائل آموزشی زبان آموز بزرگسال را به سمتی هدایت می کند که با صرف کمترین هزینه و اتلاف زمان به بهترین شکل به مقصود خود فائق آید.

لذا بهترین چارت آموزشی که میتوان در این راستا ارائه نمود چارتی آزاد و باز است که با توجه به استاندارد  آموزشی مطرح گردیده ، مشاور زبان آموز بتواند وی را در بهترین مسیر قرار دهد.

این چارت در راستای استاندارهای آزمونهای بین المللی دنیا تعریف و ارائه گردیده که توسط دانشگاه Cambridge ( تنها و معتبرین مرکز آزمون بین المللی ) در کلیه مقاطع ارائه میگردد.

چنانچه این آزمونها ، مهندسی معکوس شود و از آزمون به آموزش برسیم ، کاملترین و مهندسی ترین روش آموزشی را برگزیده ایم .

بنابراین مدرسین این مقطع بایستی آگاهی و دانش کافی را در خصوص آزمونهای بین الملیی دانشگاه کمبریج داشته باشند.

 

 

نکات مورد نظر در خصوص داوطلبین تدریس جهت مقطع جوان

الف) حداقل داشتن سطح دانش زبان  Upper Intermediate

ب) تلفظ صحیح کلمات s3  s3  w3  w3 

ج) روانی مکالمه و استفاده لغوی تا سطح Upper Intermediate

د) مذکر جهت واحد پسرانه و مونث جهت واحد دخترانه

هـ) توانمندی اجرا و کلاسداری مقطع جوان و داشتن حداقل 21 سال سن

و) داشتن سابقه تدریس و یا یا شرکت در دوره آموزشی مربوطه

نکات مورد نظر در خصوص داوطلبین تدریس جهت مقطع بزرگسال

الف) حداقل داشتن سطح دانش زبان  Advance

ب) تلفظ صحیح و کسب نمره OPT 80 - 100 

ج) روانی مکالمه و استفاده لغوی تا سطح Advance

د) مذکر جهت واحد پسرانه و مونث جهت واحد دخترانه

هـ) توانمندی اجرا و کلاسداری مقطع بزرگسال و داشتن حداقل 21 سال سن

و) داشتن سابقه تدریس و یا یا شرکت در دوره آموزشی مربوطه

 

تبصره 1: آزمون کتبی جهت مشخص کردن سطح دانش مدرس جهت پذیرفتن وی و همچنین درج در پرونده پرسنلی و سنجش ارتقای سطح دانش وی الزامی است . نتيجه آزمون OPT  (Oxford placement Test) بايستي به امضاي ممتحن، سرپرست و مدير آموزش برسد و در پرونده پرسنلي مدرس درج گردد.

تبصره2: سنجش هوش و طرز فکر اساتيد در زمينه تدريس داوطلبین بايستي در خصوص ایجاد فضای رقابتی در نحوه تدریس، نوآوری و خلاقیت توان خود را ارائه نمايند. نتيجه آزمون CT (Creativity Test) بايد به امضاي مدرس دوره هاي TTC ، مصاحبه گر ، سرپرست آموزش و مدير آموزش برسد و سپس در پرونده درج گردد.

 

 

 

نظرات
ارسال یک نظر جدید

  نام شما
  ایمیل (منتشر نخواهد شد)
  آدرس وب
متن نظر
کد امنیتی