آکادمی زبان پانیذ


www.PanizAcademy.ir

اهدف آکادمی زبان پانیذ    

                                     

 

 

هدف اصلی پانیذ ارائه اسلوب و روشی برای همسان سازی آموزش زبان و ساماندهی استانداردی بومی برای تمامی زبان آموزان می باشد .


 

این ساماندهی بر اساس آموزشی مدرن و مبتنی بر روانشناسی آموزش ترسیم شده است ، پس اولویت بخش ساماندهی تشکیل و تفکیک گروه های آموزشی است تا فرایند یادگیری و یاد دهی دقیق و صحیح در قالب های استاندارد شکل گرفته و خود را برای جاری شدن در سیستم اجرایی آماده نمایند.

 

پس گام نخست در ساماندهی آموزش زبان تفکیک و طبقه بندی بر اساس رده های سنی فراگیران است زیرا تعریفهای روانشناسی آموزش برای هر رده سنی متفاوت و متمایز با دیگری می باشد.

رده های سنی برای یادگیری یک زبان به شرح زیر است.

 

 

سه ماه قبل از تولد تا یک سالگی

 

تنها بایستی زبان مادری را بشنود و به ذهن بسپارد

یک سالگی تا سه سالگی

 

آوا ها را ادا میکند و زبان مادری را فرامیگیرد

سه سالگی تا پنج سالگی

 

پس از تکلم کامل به زبان مادری در پنج سالگی می تواند لغات و اصطلاحات زبان دوم را آغاز نماید

پنج سالگی تا هفت سالگی

724 words for conversation

مکالمه سطح یک کودک را به خوبی می تواند فرا بگیرد

هفت سالگی تا نه سالگی

Starter Mover

Flyer

 

علاوه بر مکالمه سطح دو ، حروف را پس از فراگیری نوشتن زبان مادری آغاز نماید(از پایه دوم دبستان)

نه سالگی تا دوازده سالگی

KET

سطح مقدماتی و پیش متوسطه را هر چهار مهارت خواندن، نوشتن،شنیدن و صحبت کردن فرا میگیرد

دوازده سالگی تا پانزده سالگی

PET

سطح متوسط را به پایان می رساند

پانزده سالگی تا هجده سالگی

FCE

اولین مدرک رسمی زبان را دریافت می کند

هجده سالگی تا بیست سالگی

CAE

اولین مدرک حرفه ای پیشرفته را دریافت میکند

 

اهداف آکادمی زبان پانیذ

1.یادگیری زبان انگلیسی براساس استاندارد بین المللی و منطبق با الگوهای سنجش دانش زبان

2.امکان شرکت زبان آموزان در آزمون های بین المللی و اخذ مدارک رسمی و معتبر

3.یادگیری زبان انگلیسی جهت استفاده کاربردی

4.ایجاد علاقه و انگیزه یادگیری در فراگیران جهت یادگیری زبان

5.یادگیری موثر و منطبق بر اصول روان شناسی آموزشی

6.یادگیری آسان زبان از طریق تسهیل یادگیری توسط مدرسین و شیوه های آموزشی نوین

7.استفاده از سیستم آموزشی مدرن و ساماندهی اصولی برای حذف عملکرد فردی و سلیقه ای

8.گسترش مجموعه یاد دهنده و یادگیرنده به صورت سازمان یافته و پویا جهت افزایش تسلط .

9.تبدیل دانش آموز به کاربر

10.تبدیل مدرس به تسهیل گر.

همچنین با توجه به نیازها و استانداردها ۀکادمی زبان پانیذ با هدف فناور کردن  زبان آموزان و تغییر ماهیت زبان آموز به کاربر و مدرس به تسهیلگر اقدام به راه اندازی تارنمای استاندارد آموزش زبان مبتنی بر فناوریهای نوین آموزشی نمود.

 






تاريخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394
موضوعات: اخبار و اطلاع رسانی ،
برچسب ها: اخبار، اطلاع رسانی، اهداف ،



نظرات
ارسال یک نظر جدید

  نام شما
  ایمیل (منتشر نخواهد شد)
  آدرس وب
متن نظر
کد امنیتی