آکادمی زبان پانیذ


www.PanizAcademy.ir

آموزش یک فرآیند چهار مرحله ای است که به نیازسنجی ، برنامه ریزی ، اجرا و ارزیابی نتایج آموزش پرداخته و  با فراهم آوردن و توسعه دانش، مهارت ها و رفتارها سعی در برآورده ساختن الزامات سیستم مدیریت آموزش دارد .

 

فازهای  آکادمی زبان پانیذ برای رسیدن به استاندارد یکسان در ادامه مطالب

  1. نیاز سنجی

با توجه به وجود آموزشگاه های زبان متعدد که در کشور ما وجود دارد و عدم وجود یک استاندارد واحد و عملکرد سلیقه ای بین آنها شهر یادگیری مجازی بر آن شد تا با تعریف استانداردهای جهانی و ارائه مشاوره در خصوص یکسان سازی استاندارد آموزش ترتیبی دهد تا با ارائه گزارش عملکرد به مخاطبین اعلام و آموزشگاه های استاندارد را جهت انتخاب صحیح مخاطبین معرفی نماید. از اینرو به یکی از نیازهای آنها که تحصیل در مرکز آموزشی استاندارد است جامه عمل بپوشاند و از سوی دیگر با نیازسنجی کارشناسی شده دانشجوی ایرانی بتوان محتوای مطلوب و کاربردی را به وی ارائه نمود.

 

  1. برنامه ریزی

همه آموزشگاه ها و مراکز آموزشی و موسسه ها قطعا یک برنامه مدون آموزشی برای خود ترسیم کرده اند تا به وسیله آن بتوانند دانشجویان خود را به سطح های بالاتر ارتقا دهند از اینرو شهر یادگیری مجازی با تطبیق برنامه های مدون با استانداردهای معرفی شده به داوطلبین این مشاوره را خواهد داد که علاوه بر حفظ اطلاعات محرمانه مرکز مذکور چگونه می تواند برنامه ریزی آموزشی خود را با استاندارد جهانی تطبیق دهد.

 

  1. اجرا

در خصوص اجرای استاندارد هر مرکز آموزشی نیاز به تطبیق سیستم قدیمی به جدید دارد که ممکن است کادر آموزشی ،پرسنل و کاربران را دچار سردرگمی و عدم درک مناسب از استاندارد آموزش نماید، از این جهت گروه آموزش و مشاوره شهر یادگیری مجازی آمادگی خود را پیرامون جلسات توجیحی و آموزشی نحوه اجرای استاندارد اعلام می دارد.

 

  1. ارزیابی نتایج آموزش

شهر یادگیری مجازی با بیش از بیست سال تجربه ارائه آموزشهای استاندارد دارای قویترین مرکز سنجش و آزمون است که می تواند از این تیم برای سنجش و ارزیابی نحوه آموزش به همه مراکز تحت پوشش خدمات لازم را ارائه نماید.

 






تاريخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394
موضوعات: باشگاه اولیا ،



نظرات
ارسال یک نظر جدید

  نام شما
  ایمیل (منتشر نخواهد شد)
  آدرس وب
متن نظر
کد امنیتی