آکادمی زبان پانیذ


www.PanizAcademy.ir

 

فرآیند یادگیری زبان هیچ گاه در خلا اتفاق نمی افتد و نتیجه نهایی و در بر گیرنده تعاملهای مختلف فراگیر زبان انگلیسی با دنیای اطراف است

اولیای گرامی

با درود فراوان

فرآیند یادگیری زبان هیچ گاه در خلا اتفاق نمی افتد و نتیجه نهایی و در بر گیرنده تعاملهای مختلف فراگیر زبان انگلیسی با دنیای اطراف است.در اکثر مواقع ، کودک زبان آموز در قالب یک رابطه دو طرفه مربی آموزش انگلیسی - والدین سنجیده می شود.در این محدوده محیط آموزشگاه - منزل اولین و آخرین نقطه هایی است که به آن نگریسته می شود.آموزش زبان انگلیسی در اوایل دوران کودکی ، نقش مهمی در زندگی کودکان ایفا می کند.منظور از آموزش زبان انگلیسی در اوایل دوران کودکی ، آموزشی است که تا سن 8 سالگی به کودکان ارایه می شود.این سالها مهم ترین سالهای زندگی کودکان هستند و نقش خانواده در آموزش زبان انگلیسی بسیار مهم است.خانواده به ویژه در سنین 2 تا 10 سالگی مهارتهایی را به کودکان می آموزند که در رابطه با اجتماع  نقش اساسی دارد.این مهارتها عبارتند از :فراگیری زبان اول و دوم ، عادت به کار کردن و توجه به وظایف.اگرچه خانواده ها در آموزش این مهارتها به کودکان تفاوت دارند ، اما نتیجه کار بعضی خانواده ها در ایجاد این مهارتها و تواناییهای دیگر فوق العاده است.

در این میان نقش مادران بسیار حساس است.مادرانی که علاقمند به پیشرفت مستمر و واقعی فرزندشان هستند باید جهت قسمتی از فعالیتهای مربوطه را به طرف خود بگیرند.مادران باید پا به پای کودکان پیش روند اما نه در امور درسی زبان انگلیسی بلکه در رشد فکری و فرهنگی کودکان در زمینه آموزش زبان انگلیسی هم بسیار موثرند.از میان نهادهای موجود در هر جامعه ، خانواده از نظر تعداد کوچکترین ولی از نظر اثربخشی مهمترین نهاد اجتماعی است.مهمترین نقش خانواده ارایه دانستنیهای متفاوتی است که از روزهای اول زندگی به کودکان خود آموزش می دهد.

بررسی ها نشان می دهد کودکان زمانی در یادگیری زبان انگلیسی عملکرد خوبی دارند که والدین آنها ملاکهای یادگیری واقع بینانه را برای کودکانشان تعیین کرده باشند.تنوع فعالیتها در زمینه  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مفید است و در این رابطه والدین می بایست برنامه منظمی را برای خود و فرزندانشان در قالب برنامه هفتگی طراحی کنند.کودکان از رابطه ای بیشترین بهره را می برند که از لحاظ کلامی غنی و از نظر عاطفی حمایت گرانه باشد.خانواده هایی که محیطی تشویق آمیز و حمایت گرانه همراه با کنترل منطقی را در پیش می گیرند ، در یادگیری زبان انگلیسی کودکان بسیار مفید می باشند.
خانواده باید کودکان را به استفاده مفید و ثمربخش از وقت تشویق کنند و تجربه های یادگیری زبان انگلیسی را به جزیی از زندگی عادی تبدیل نمایند.چگونگی استفاده از زمان در منزل برای کودکان مساله مهمی است.والدین باید در عین حالی که کودکان خود را به داشتن استقلال تشویق می کنند ، بر نحوه استفاده مثبت فرزندان خود از این آزادی ها نیز نظارت داشته باشند.کودکان این والدین با جدول زمان بندی شده تکالیف انگلیسی ، زمان مطالعه ، وقت بازی و .... مواجه هستند.وقتی خانواده این موارد را جزیی از ارزش های خود تعیین کنند ، کودکان از همان ابتدا متوجه می شوند که این ارزشها از اهمیت زیادی برخوردارند و به این روشها خو می گیرند.

در واقع ارتباط دو سویه بین مربیان آموزش زبان انگلیسی و والدین به نفع کودکان است.کودکان وقتی نتایج بهتری به دست می آورند که والدین و مربیان زبان انگلیسی انتظارهای یکدیگر را درک کنند و پیوسته با یکدیگر در تماس باشند.آموزشگاه های زبان انگلیسی نیز می توانند از طریق سیستم اجرا، فضای مناسبی را برای برقراری این ارتباط ایجاد کنند.

با نکاتی که مطرح گردید دپارتمان آموزش آکادمی پانیذ برای نخستین بار اقدام به برگزاری کارگاه های ویژه نموده ای نموده است تا توسط آین نوع فرایند آموزشی مثلث مادر،مربیو کودک تکمیل گردد و او را در معرض یادگیری بهتر قرار دهد تا در سریعترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست یابد.

جهت آگاهی بیشتر و شرکت در جلسه مشاوره رایگان با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.






تاريخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1395
موضوعات: باشگاه اولیا ،
برچسب ها: کارگاه، مادران، اولیا، اولین پروژه ،



نظرات
ارسال یک نظر جدید

  نام شما
  ایمیل (منتشر نخواهد شد)
  آدرس وب
متن نظر
کد امنیتی